sobota, 6 lutego 2016

Ach! Znowu te zabawki!

I znowu sfotografowałam figurki zabawek LPS. Oto one:

TRUSKAWECZKA
To jeden z najmniej udanych i najmniej oryginalnych...  Z królikiem bardzo się namyślałam z tłem no i mój wybór padł na ogórka, Bo to podobno bardzo króliki lubią...
Mimo trudu włożonego w te zdjęcie nie jestem z niego zbyt zadowolona...












TOM
A to gołąb w świetle dnia... Kolejnego dnia przepełnionego gołębim lenistwem i objadania się
okruchami pod Fontanną Neptuna i Krakowskim Starym Mieście. Myślę, że on wyszedł mi nawet całkiem dobrze. Dlaczego tyle słońca świeci na w obiektyw?
Bo to poranek, czas kiedy to właśnie gołębie wyszukują śniadania.


















Kudu wielkie

Tego zwierzątka nie nazwałam. Rozsypana kawa to żwir, bo to sawanna. Przepraszam, że odwrócone, ale zepsuł mi się program, na którym przed chwilą jeszcze pracowałam...







3 komentarze: