środa, 24 lutego 2016

McManus

Coś zaszeleściło w krzakach. -No i po co?- myślałam- Po co było zapuszczać się w ciemny las, o północy?!
Znowu coś zaszeleściło. Czy to wilk, niedźwiedź? A może..puma? No co ty? Puma?! W lesie?! No już naprawdę: głupstwa opowiadam! Chociaż... Może uciekła z cyrku?  Zauważyłam w krzakach fioletowe oczy... Boże! Fioletowe?! Brr.. Co prawda, zombie nie istnieją, chociaż może taki mały zombiaczek? Hmm... snułam przypuszczenia. Nagle z krzaków wyskoczyło TO coś. Nie miałam czasu przyjrzeć sie stworzeniu, które wskoczyło mi na szuję i zaczęło energicznie lizać.
-AAAAAAAA!- wrzasneęam. W odpowiedzi błysnęły oczy bestii. Purpurowe.




Tak, tak... Bestii, która właśnie spoczywa mi na klanach i słodziutko chrapie. Czyżby to możliwe, że ta ,,straszna puma" tak dała się oswoić? Nie. To nie była puma. Był to mój pupil, Nastura, rasy McManus. Po prostu rasa ta żeruje w owocach. Nastura poszła do lasu zjeść trochę porzeczek. Siedziała więc w krzakach i tak zajadała, gdy usłyszała człowieka (mnie), a ponieważ kochała cały świat całym swoim sercem, poczuła potrzebę, aby pokazać mi jak bardzo mnie lubi. Dziwne, ze nie od razu na to wpadłam. Przecież psy też tak robią!

McMANUS

McManusy słyną z miłości do caaaaaluuusiego świata, dlatego też, gdy czują, że ktoś ma im coś za złe. Bardzo źle się z ty czują, więc trzeba uważać żeby nie zranić ich uczuć do głębi. Mimo to oczywiście nie powinno się ignorować ich złego zachowania, tylko umieć odpowiednio nagadać. Są bardzo łatwe w tresurze zawsze starają się, abyś był z nich zadowolony. Mają one zawsze fioletowe (czy jak ja w strachu to określiłam- zombiakowe) oczy. Maja dwa rodzaje umaszczeń: Migdałowy i Kasztanowo- podpalany (Nastura)

McManus maja kształt pierwotnego manusa i sięgają do kostek Uwielbiają owoce i... muzykę. Nastura szczególnie pop i czasem nawet śpiewa (nie wiem jak to określić) przez sen.  Są to stworzenia przyjazne, często wykorzystywane na różnych zawodach.


POZIOM TRUDNOŚCI: dla średnio zaawansowanych
DOBRY DLA RODZIN: 100%
NA WYSTAWĘ: 32%
NA ZAWODY (SPORTOWE): 96%
NA POLOWANIA: 64%
INNE ZDOLNOŚCI: McManusy często występują na zawodach agility, ponieważ są bardzo zwinne, a także na pokazach tresury, gdyż szybko sią uczą.

1 komentarz: