sobota, 10 października 2015

Stroje szkolne

Na pewno wszystkie nastoletnie dziewczynki znają film ,,Eqeustria girls" i jego nowsze wersje ,,Krok w rock" i ,,Frendship game".  W każdym z tych filmów akcja dzieje się w szkole, w Canterlocie. Ja zauważyłam jednak, że one wcale nie wyglądają jakby były w szkole. Jedna z nich nosi kapelusz (taa, ciekawe co na to nauczyciele!), inna szpilki, makijaż. Ja jednak postanowiłam ,,udoskonalić" ich... hmm... ,,mundurki" i stworzyłam NAPRAWDĘ szkolne stroje. Oto one:


MOJA WERSJA

TWIGLIT SPARKLE
Twiglit Sparkle to wzorowa uczennica, oczytana. Mieszka w bibliotece (w przenośni i dosłownie). Ma gadającego psa Spike'a. Dorysowałam jej kanciastą torbę na książki i opaskę na włosach, by jej nie latały bez sensu i by nie miała wszy. W filmowej wersji ma spódniczkę, więc uznałam, że skoro lubi..., ale szybko dorysowałam jej legginsy, by nie widać było gołych nóg, w końcu to szkoła! Skróciłam jej też grzywkę, bo boję się, że oślepnie.










WERSJA FILMOWA
Znalezione obrazy dla zapytania equestria girls twilight
PIES TWIGLIT- SPIKE
Znalezione obrazy dla zapytania equestria girls spike




MOJA WERSJA

RARITY

Rarity to projektantka i krawcowa w jednym (jakie to praktyczne!) ,,Dobra!" machnęłam ręką. Niech będzie! Skoro tak lubi modę daruję jej te bransolety i buty ze sztucznymi diamentami. Co tam! Ale usunęłam jej makijaż i sztuczne rzęsy. Zwróćcie uwagę na wersję filmową! Mimo iż w filmie nie nosi okularów, miała je w jednym odc. Rarity ma kota o imieniu: Opal. Opal niestety często kłóci się z właścicielką i woli od niej przyjaciółkę Rari, Flutterschy.










WERSJA FILMOWA
Znalezione obrazy dla zapytania equestria girls rarity
KOTKA RARITY- OPAL

MOJA WERSJA

FLUTTERSCHY
 Flutterschu to nieśmiała specka od zwierząt, które wbrew przepisom szkoły, nosi w plecaku. Przy nieznajomych mówi bardzo cicho, a jej pupil to złośliwy króliczek- Angel. By podkreślić delikatność mojej modelki, użyłam strojów tonacji zielonej,dodałam jej kwiaty i wplotłam we włoosy kwoiaty. Plecak Flutterschy jest bardzo duży, by mogła tam pomieścić swoje zwierzaki.











WERSJA FILMOWA


KRÓLIK FLUTTERSCHY-ANGEL
Znalezione obrazy dla zapytania mlpangel


MOJA WERSJA
RAINBOW DASH
Rainbow to przechwalająca się, mająca kota na swoim punkcie dziewczyna. Szczerze mówiąć: bardzo jej nie lubię. Jest wredna, złośliwa i egoistyczna. Robi to co chce i kiedy chce. Trzeba jednak przyznać, że jeśli chodzi o sport, to mało kto może się z nią równać. Może to Was zdziwi, ale Rainbow ma... żółwia! Z początku bardzo go nie lubiła, marudziła i złościła się, gdy brał udział w jej ,,turnieju na zwierzaka", który w końcu wygrał. Potem jednak pokochała swojego przyjaciela i nie może się  z nim rozstać. Moim zdaniem ona kocha go nawet bardziej niż swoje przyjaciółki. By mogła ,,przyspieszyć" chód pupila doczepiła mu mini śmigło.










WERSJA FILMOWA
Znalezione obrazy dla zapytania eg rainbow dash
ZÓŁW ROIBOW- THANK
Znalezione obrazy dla zapytania mlp żółw




MOJA WERSJA
APPLEJACK
Applejack mieszka na farmie. Jest bardzo silna i ma przeogromną rodzinę, z którą spotyka się na zjaździe rodzinnym. Koszyk pełni funkcję plecaka. Applejack reprezentuje szczerość i w wersji filmowej ma kapelusz, ale nie u mnie! Applejack ma na farmie wile zwierząt. Widziałam: świnie, krowy, owce, ale pupil Apple to pies- Winona.













WERSJA FILMOWA
Znalezione obrazy dla zapytania eg Applejack

PIES-WINONA
Znalezione obrazy dla zapytania eg Winona


MOJA WERSJA
PINKIE PIE
Pinkie Pie to wspaniała wodzirejka. Dzięki swojej narmacie może urządzić imprezę wszędzie! Pinkie ma aligatora- Gammy.

















WERSJA FILMOWA
Znalezione obrazy dla zapytania eg pinkie pie


ALIGATOR PINKIE- GAMMY
Znalezione obrazy dla zapytania mlp gummy

1 komentarz: