czwartek, 24 grudnia 2015

Pamiętacie mojego gifa z udziałem zwierząt- zabawek. Oto dokładka:

Te zdjęcie ma nawiązywać, do kozic, mimo iż kozy nie są tak zwinne jak one, ale trudno! Kozice bowiem, jak wszyscy wiemy, skaczą po górach i skałach.









To było bardzo trudne ujęcie i długo zastanawiałam się na jakim ujęciu te zdjęcie zrobić. Z karmnika zrobiłam stodołę :)












To też było dość trudne, bo po 1- trawa zasłaniała figurki i po 2- modele ciągle się przewracali...













A to to już było najtrudniejsze: bardzo trudno zmieścić wszystkie zabawki w kadrze.















Ktoś może uznać, że robienie takich filmów, czy gifów, to głupie ale dla mnie to bardzo przyjemne. Lubię fotografowanie, a teraz zabawa zabawkami często mi się nudzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz