sobota, 5 listopada 2016

Złota polska jesień

Stworzyłam dziś nową kategorię (etykietę) postów. Jest to ,,Gra w kolory", album, w którym pokazuję piękno każdej barwy. Każdy post będzie poświęcony innej. Dziś ,,opowiem" złotym.
Gdy oglądamy zdjęcia w internecie, nie przyglądamy się im. Po prostu zjeżdżamy w dół, a na fotografie nie zwracamy większej uwagi... W papierowych albumach jest inaczej. Przekładamy powoli stronę po stronie i poświęcamy każdemu zdjęciu sporo uwagi. Chciałabym, aby było inaczej. Abyście i na te fotografie tak na prawdę spojrzeli... Wszystkie te zdjęcia są robione na szybko, nie pozowane, pstrykane w drodze ze szkoły do domu.





                           





Znalazłam z koleżanką gniazdo na drzewie, przy ulicy


Nie chciałam robić tego zdjęcia z ludźmi, myślałam tylko o dywanie z liści. Ale później uznałam, że to będzie ciekawy detal, zwracający uwagę na zdjęcie.

No i to o złotym wszystko. O jakim kolorze będzie następne ,,Gra w kolory"? Cóż, przyznam, że sama nie wiem, co mi jutro przyniesie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz