sobota, 16 stycznia 2016

Przyjaciele... Alunia & Stefan i Weronika& Leon

Dziś sobota, a w weekendy najlepiej się tworzy, chociaż zapewniam, że gdy zaczną się wakacje, raczej będę siedzieć na dworze, w lesie obok domu jak jakaś lisica czy wilk- człowiek... ;)

To jest Alunia (Ala, Alicja) i jej przyjaciel- Stefan. Gdy moja mama to zobaczyła rozczuliła się.
Przepraszam, że takie nie wyraźne, ale nie mogłam wtedy znaleźć cienkopisu, by poprawić kontury i pisałam na komputerze mojej Babci (pozdrowienia!), a tam nie było zainstalowanego programu, który, by poprawił ostrość, a coś nie wyszło mi ściąganie. Nie jestem jakąś dobrą informatyczką.                  


A to Weronika i Leon
To nie wyszło mi tak dobrze no i ręka Weroniki rozmazał się od cienkopisu (który wreszcie znalazłam!), ale na szczęście, na zdjęciu tego nie widać.                                                                                


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz